astăzi, 17:10 Autor: Georgiana Mihalache

Brandul Techir, sub care antreprenoarea Oana Stan produce şi comercializează produse cosmetice, a apărut ca un studiu de caz pentru lucrarea de licenţă a fondatoarei businessului, iar în prezent cuprinde 40 de produse şi a ajuns la afaceri de 130.000 de euro.

„Techir este un brand tânăr, care a crescut organic. Totul a început în 2012 cu întrebarea de ce nu ar avea şi oraşul Techirghiol propria gamă de produse cosmetice. Răspunsul la această întrebare a devenit studiu de caz pentru lucrarea mea de licenţă”, a spus Oana Stan, prezentă la conferinţa ZF Branduri româneşti de la Constanţa.

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) – vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 03.10.2018

Sursa articol zf.ro

Alte Articole Interesante