astăzi, 00:07 Autor: Ioana Nita

♦ Peste 8 milioane de români au cumpărat până acum cel puţin o dată în viaţă un produs/serviciu online.

Piaţa de comerţ electronic din România se va situa anul acesta la 3,6 miliarde euro, în creştere cu 30% faţă de 2017, însă la un nivel uşor mai redus faţă de esti­marea iniţială a Asociaţiei Române a Maga­zinelor Online (ARMO) – 3,9 miliarde euro.

„Estimarea iniţială a avut în vedere o creştere economică mai mare şi implicit o creştere a consumului, însă nu s-au derulat anumite acţiuni de majorare a salariilor şi au fost şi probleme de disponibilitate a unor pro­duse pentru piaţa locală – a fost greu de adus stocuri din anumite categorii de pro­duse în România, cum ar fi categoria elec­tro­casnicelor «albe» (frigidere, maşini de spălat etc.)”, a declarat pentru ZF Florinel Chiş, director executiv al ARMO şi Chief Techno­logy Advisor în cadrul EMOTA (European eCommerce and Omni-Channel Trade Association).

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) – vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 24.10.2018

Sursa articol zf.ro

Alte Articole Interesante