Retail&Agrobusiness

Secțiune susținută de Medlife Logo

ZF la 20 de ani. Exerciţiu de imaginaţie pentru cei care conduc marile businessuri: România peste 20 de ani. Ram Addanki, directorul British American Tobacco în regiunea Europei Centrale şi de Sud

Pentru următorii 20 de ani, România trebuie să-şi păstreze avantajul competitiv şi să-şi dezvolte în continuare sectorul serviciilor. Nu va fi uşor, deoarece concurează cu multe alte ţări competitive, în special din afara UE.

Aceasta înseamnă că România trebuie să-şi îndrepte atenţia spre crearea de locuri de muncă cu valoare adăugată mai mare. Şi acest lucru se poate face doar prin redirecţionarea resurselor către investiţii în tehnologie, inovaţie şi oameni, oferind în acelaşi timp un cadru legislativ şi fiscal predictibil în care companiile să prospere.

Punctele forte ale României vor continua să fie oamenii şi abilitatea de a se adapta rapid şi de a genera inovaţie şi sunt convins că economia românească nu şi-a atins încă potenţialul maxim.

Citește și

ZF la 20 de ani. Exerciţiu de imaginaţie pentru cei care conduc marile businessuri: România peste 20 de ani. Ce spune Ram Addanki, area director al British American Tobacco în zona Europei Centrale şi de Sud
ZF la 20 de ani. Exerciţiu de imaginaţie pentru cei care conduc marile businessuri: România peste 20 de ani. Ce spune Ian Pearson, preşedintele Ford România

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

Sursa articol zf.ro

Alte Articole Interesante