♦ Retailerul de echipamente sportive Decathlon, liderul pieţei locale de profil, distribuie produsele „made in România“ atât în reţeaua de magazine de pe piaţa locală, cât şi în unităţile din Europa. În România compania are o reţea de 23 de magazine offline şi unu online, cu vânzări de 420 mil. lei (aproape 100 de milioane de euro) în prima jumătate din 2018.

Trei fabrici din România, cu un total de 1.150 de salariaţi, pro­duc pentru gigantul francez De­cathlon încălţări, biciclete şi ar­ticole textile care ajung în toată Europa. Retailerul de echipamente sportive deţi­ne 1.400 de magazine în 45 de ţări, fiind par­te a grupului creat de familia franceză Mulliez. Aceeaşi familie deţine şi retailerul ali­mentar Auchan, cel de bricolaj Leroy Merlin şi lanţul de magazine de haine Kik.

Sursa articol zf.ro

Alte Articole Interesante